کنترلر بگ فیلتر

کنترلر بگ فیلتر – تایمر جت پالس بگ فیلتر

این برد توسط یک آی سی شمارنده کنترل می شود که بوسیله کنترل زمان پالس ارسالی به ترانزیستورها و سپس به رله های که در قسمت خروجی هستند تشکیل شده است که با ۲ عدد پتانسیومتر زمان ON و OFF در خروجی قابل تنظیم است . ولتاژ تغذیه برد ۲۲۰ ولت AC است . دربرد ۸ کانال با تنظیم زمان ON و OFF مورد نظر به ترتیب از کانال اول فرمان روشن شدن به یک دسته ۴تایی شیر برقی میرسد که به ترتیب این سیکل تکرار میشود تا کانال هشتم سپس به مرحله اول بر میگردد به این ترتیب برای مثال با برد ۸ کانال تعداد ۳۲ عدد شیربرقی قابل کنترل است.

در این مقاله قصد داریم تا روی تابلوهای تایمر جت پالس  بگ فیلتر یا همان کنترلر بگ فیلتر بحث کنیم . ما با تعدادی از تابلوهای تایمر جت پالس خود مقایسه خواهیم کرد و همچنین در مورد چگونگی کمک به شما در محافظت بهتر از تجهیزات خود با هزینه ای مناسب به شما کمک خواهیم کرد. کنترلر مشتریان زیادی دارد که برای تمیز کردن مداوم از این برد کنترلر استفاده می کنند. این بدان معنی است که برد تایمر جت پالس همیشه برای تمیز کردن فیلترها در حالی که سیستم کار می کند ، استفاده می شود .

با این حال ، بسیاری از برنامه ها این کار را نمی کنند. در بعضی از بگ فیلترها که سیستم تمیز کردن مداوم دارند ، از دستگاه فشارسنجی که وضعیت فیلتر را کنترل می کند ، استفاده می شود که وضعیت فیلتر را به برد کنترلر بگ فیلتر یا تایمر جت پالس اعلام می کند . این بگ فیلتر می تواند فقط از به طور مثال یک کنترلر 8 کانال استفاده کند ، که از پتانسیلومترهای موجود در برد استفاده می کند تا مدت زمان روشن و خاموش را برای دمیدن هوای فشرده تنظیم کند.

با تمیز کردن مداوم فیلترها می توان قبل از اینکه فرصتی برای ایجاد کیک گرد و غبار روی سطح کیسه فیلتر یا فیلتر کیسه ای داشته باشد ، تمیز کردن فیلترها به پایان برسد ، که این برای اهداف فیلتر و محافظت از فیلترها بسیار مهم است و بازدهی بگ فیلتر را بسیار بالا می برد . اگر موردی در بگ فیلتر باعث صدمه به فیلترها شود ، این منجر به هزینه خدمات اضافی سیستم می شود.

علاوه بر این اگر از بردهای کنترلر بگ فیلتر استفاده نکنیم ، در حین تمیز کردن مداوم ، مرتباً از هوای فشرده شده استفاده می کنید که پرهزینه می باشد . به منظور جلوگیری از این مسائل و بهینه‌سازی بگ فیلتر ، باید از کنترلر بگ فیلتر یا تایمر جت پالس استفاده کنیم.

کنترلر بگ فیلتر تولیدی گروه مهندسین مکانیک کبیر برابر با آخرین استانداردهای کیفی مطابق با سفارش مشتری و در سایزها ، ظرفیت ها و اشکال مختلف طراحی و تولید می گردد.

ویژگیهای این کنترلر به شرح زیر می باشد :

  • تنظیم زمان پالس (عطسه) ، زمان بین پالس و زمان استراحت بین سیکل های تمیزکاری
  • عملکرد شیرها بر حسب زمان، فرمان دستی، فرمان دیجیتال از پرشر سوئیچ های فشار، ورودی آنالوگ از پرشر ترانسمیتر و یا ورودی فشار از طریق لوله های متصل به بگ فیلتر
  • بخاطر سپاری آخرین شیر فعال در صورت توقف عملیات کنترل عملکرد شیرها و اعلام هشدار جهت شیرهای خراب سوخته و یا قطع شده
  • برد مقرون به صرفه و سادگی کارکرد.

کنترلر بگ فیلتر

کنترلر بگ فیلتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button